

در تاریخ 96/08/29 ، 60 نفر از دانش آموزان دبستان پسرانه حضرت امام خمینی از کتابخانه بازدید به عمل آوردند . در این برنامه مسئول کتابخانه سرکار خانم قنواتی بخش های مختلف کتابخانه را برای کودکان معرفی و طریقه عضو شدن و شرایط امانت گرفتن کتاب به طور کامل توضیح دادند .

ما را در سایت کتابخانه عمومی ولایت اهواز دنبال میکنید
برچسب: کتابخانه, نویسنده: بازدید: 181